close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה היא החשיבות של פרויקט פינוי בינוי בירושלים?

מערכת שורשיט סיוון, תשפ11/06/2020

למה להשקיע בפרוייקט פינוי בינוי בבירת ישראל...

תגיות:
עיר הבירה של ישראל מבוססת בעיקר על השילוב שבין המבנים הישנים והוותיקים של העיר, לבין השכונות החדשות והמודרניות. זה הוא סוד הקסם של ירושלים ואי אפשר לקחת אותו ממנה. יחד עם זאת, בשכונות רבות בעיקר עצם העובדה שהמבנים כל כך ישנים מהווה סכנה ויכולה להשפיע את שביעות הרצון של התושבים המקומיים. ולכן אין זה מפתיע לגלות כי יש שאיפה בקרב רבים מאנשי המקצוע בתחום הבנוי לצאת לדרך עם פרויקט פינוי בינוי בירושלים. המשמעות היא עבודה על כל רמות התשתיות העירוניות ויצירה של מרחב אורבני שמתאים לחיים במאה ה
21. ואולם לא כל התושבים יכולים להבין לעומק מה היא החשיבות של פרויקט זה.

ארבע סיבות להשקיע בפרויקט פינוי בינוי בירושלים

להשקעה בפרויקט פינוי בינוי בירושלים יש יתרונות רבים ומגוונים. בין כל הסיבות מצאנו לכם ארבע סיבות מעולות להשקיע בפרויקט זה בעיר הבירה של ישראל:

1. יצירת תשתיות עירוניות מותאמות – החל מטיפול ברשתות הביוב, החשמל והמים של העיר וכלה במערך התחבורה הציבורית העמוס לעייפה. כל אלו הם אלמנטים בחיים האורבניים שלא השתדרגו בירושלים זה עשרות שנים והם חייבים לקבל טיפול שורש מאסיבי.
2. הרחבת כמות התושבים במרכז העיר הישן – ירושלים היא העיר הגדולה והמבוקשת ביותר בישראל, כך שאין ספק שחשוב לתכנן את תנופת הדיוק בעיר בצורה המוקפדת והאחראית ביותר. לכן, פרויקט פינוי בינוי בירושלים יכול לעשות חסד עם תושבי העיר ולהבטיח לכם מגורים בסביבה נוחה. ובמקביל לטובת דיירים חדשים יוקמו עוד יחידות דיור.
3. שיפור תנאי החיים של התושבים – כאמור, תושבים כיום בעיר חיים במבנים ישנים יחסית, שלהם תקלות ופגמים רבים. זו היא חווית מגורים שלא תמיד הולמת את התנאים שאנו רוצים ליצור כמדינה ולכן חשוב לתת את הדעת על מבנים אלו ולאפשר לכל אחד לגור בבית חדיש ויפה.
4. שיפור מראה העיר – בירושלים מאז ומועלם יש צורך ליצור מראה עירוני מטופח. לא רק לרווחתם של התושבים (למרות שזו היא החובה של העירייה כלפיהם), אלא גם לטובתם של התיירים הרבים הפוקדים את העיר. ככל שענף התיירות הישראלי גדל, כך ירושלים הופכת לעמוסה יותר.

עבודה עקבית ומקצועית לשיפור מראה עיר הבירה של ישראל
תהליך פינוי בינוי בירושלים הוא תהליך עבודה מקצועי מורכב. התהליך מוכתב על ידי החוק ולכן יש המון דרישות שחייבים לעמוד בהן ואי אפשר לעגל פינות. יחד עם זאת אתם רוצים להיות בטוחים שאתם שולטים בפרטים הקטנים, מקבלים ליווי מקצועי של אנשים מיומנים בתחום ויכולים להגיע להישגים הרצויים בפרויקט. עמידה בלוחות הזמנים, ויצירה של שכונות מגורים חדישות בעיר הבירה היא מטרה חשובה ונעלה, שיכולה לשפר את החיים של רבים מאוד בעיר לאין שיעור.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה